1) Klient w ramach reklamacji może:
- zwrócić się o wymianę wadliwego produktu;
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2) Reklamacja powinna zawierać dowód zakupu, powód reklamacji, oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji.
3) Produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.
4) Nie przyjmujemy produktów przesyłanych za pobraniem oraz kurierem, a jedynie listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5) Uznajemy reklamacje:
- wynikające z pomyłki Prodej, nie z błędnego złożenia zamówienia,
- etui uszkodzonego w transporcie,
- etui z wadami fabrycznymi,
- przysłanego przez nas innego modelu etui niż w tytule aukcji.
6) W razie wątpliwości lub w przypadku nieuwzględnionego problemu w regulaminach prosimy o kontakt.