1) Klient w ramach reklamacji może:

  1. zwrócić się o wymianę wadliwego produktu;
  2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
  3. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2) Reklamacja powinna zawierać dowód zakupu, powód reklamacji, oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji.

3) Produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.

4) Nie przyjmujemy produktów przesyłanych za pobraniem oraz kurierem, a jedynie listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej.

5) Uznajemy reklamacje:

  1. wynikające z pomyłki Prodej, nie z błędnego złożenia zamówienia,
  2. etui uszkodzonego w transporcie,
  3. etui z wadami fabrycznymi,
  4. przysłanego przez nas innego modelu etui niż w tytule aukcji.

6) W razie wątpliwości lub w przypadku nieuwzględnionego problemu w regulaminach prosimy o kontakt.